tisdag 24 april 2007

Jag uppdaterade inte så ofta som jag ville, mest på grund av jobbet, 22 timmar på två dagar, slår ni det? Hursomhelst. Eftersom jag är skaparen av punktform (Yepp, ni får hylla mig) så kommer en resumé av de senaste dagarna, helt i oordning.

*Förra torsdagen köpte jag en bil, en BMW116I, inte jättemotor men rolig att köra och utseendet är precis i min smak.
*Bilder kommer upp senare, när jag har tagit dom, tvättade den idag men är missnöjd med resultatet.
*Mjölby idag, tänkte köpa kamera men kunde inte bestämma mig.
*Istället blev det skivor med Cardigans, Kanye West och Coldplay
*Samt filmen America Psycho
*Jag funderar starkt på en D40
*United vann just med Milan med 3-2 på Old Trafford.
*Ronaldo, Rooney, Rooney
*http://web.okaygo.co.uk/apps/letters/flashcom/
*Huj så roligt
*Det fanns en teori om att min blogg skulle döpas till The Dirt med hänvisning till boken
*Just nu läser jag Livvakten av Lee Child
*Sabina bråkar med mig, jättemycket
*men det är inte hennes fel
*Förra veckan ökade vi försäljningen 17% VS samma vecka förra året
*Då vi också var ensamna
*När jag pratade med Johanna varför jag ville flytta till linköping och inte jönköping så nämnde jag utelivet, vännerna, hockeylaget och shoppingen
*Svaret
*"Linköping är en fin stad, har du tänkt på vilket bra jobb stadsmissionen gör, har du någonsin sett en uteliggare i linköping? Det finns betydligt mer i Jönköping"
*Liverpool - Chelsea under 2,5 mål
*Den känns säkert
*http://www.blocket.se/vi/11636699.htm?ca=11_s
*Helgen?
*Bloggen kommer handla mycket om musik, fotboll och ICA
*http://www.city.se/Nyheter/1.621316
*Lalehs uppträdande i "Stina" var mycket säreget.
*Imorgon ska jag först till jobbet och pröva storlek till nya arbetskläder (Nej, jag tycker inte om att ha ett jobb där jag måste ha arbetskläder men det är så just nu)
*Åka hem igen för middag
*Åka till tandläkaren 12:30
*Börja jobba 13 (helst)
*Sluta 19
*Äta, Simpson, fotboll, sova
*Scrubs nu, skriver mer en annan gång

Peace

(Om jag hakar på följetången dagens låt så är just dagens låt Anna Ternheim Feat. Fyfe Danger - Lovers Dream )

3 kommentarer:

Elin sa...

Härligt Carl-P! Välkommen till bloggandets underbara värld! ;)

Henrik sa...

Vi ska glida BMW och lyssna på hiphop i helgen!

Mjau sa...

Jocke, det är Sandra här :) Jag har ingen aning om hur jag kunde kommentera ditt förra inlägg (möjligen har jag någon gång haft ett blogger/blogspotkonto)...
Hmm.. jag undrar om det inte var jag som var upphovskvinnan till punktformen och du blev väldigt inspirerad :/ Jag kan ha fel (ska forska lite i mina gamla lunardagböcker). Ha en grejt dag!