torsdag 28 juni 2007

Jag tycker verkligen om det

Sommaren innebär just nu


  • Mina tokheta vita sommarskor

  • Bilkörning på riktigt
  • Sena kvällar utan trötthet pga mörkret

  • Bort med all jävla deppmusik på radion

  • Kvinnor

  • Sommarjobbare på ICA

  • Senare kommer jag ha min första semester

  • Poolbadning

  • Fotmassage ;)

  • Fotografering

  • Längtan till den årliga höstresan (Italien iår)

  • Grillkvällar med ICA-folket

  • Glada semesterkunder

  • Piké

  • Uteserveringar

  • Mindre sömn

  • Golfspelande

  • Promenader

  • Kubb

  • Solen skiner när jag går upp

  • Liseberg

  • Kanske en Stockholmsresa lite senare

  • Folk släpper loss

  • http://bombom9999.bilddagboken.se/index.php?main=L3AvZGF5dmlldy5odG1sP3Q9MTE3OTk1NzYwMSZpZD02NDkwODgwNQ==

  • Winnerbäckkonsertbiljetter bokade, och fler kommer det bli


Sen saknar jag såklart min höstjacka, Premier Leuage, höststämmingen och allmän höstshopping


Dagens låt: Moneybrother - Dom vet ingenting om oss

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill se dina heta sommar skor :P

/J sa...

Du har redan sett dom, det är de vita jag hade även förra sommaren.