lördag 29 december 2007

Jag är inte ensam

http://www.flashback.info/showthread.php?t=290151
Mina personliga favoriter

  • Fjärrkontroller
  • Snoddar på munktröjor
  • Naglar
  • Pet-flaskor, kapsylen på dessa samt den lilla plastringen med taggar
  • Markeringspennorskorkar
  • Pennor
  • Ett tag tuggade jag papper
  • Glasspinnar
  • Trådar från utslitna kläder
  • Sladdar
  • Skinnet runt naglarna ( mysigt, inte sant? )
  • Min gamla samsungtelefon
  • Klockarmband

Det mesta av listan var ett tag sen dock, och ibland äter jag mat också

Iövrigt lever jag fortfarande på kommentaren några dagar efter nyår 06/07
"Det var inte meningen att det skulle hända, men ditt utseende gjorde det inte enklare att låta bli"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Där ser man! Jag är visst inte ensam i hela världen som tuggar på saker och ting. 90% din lista (speciellt fjärrkontrollen)... + linjaler :) Det som inte stämmer in är naglar. De har jag aldrig bitit på :/

Elin sa...

Jag hävdar att det är en störning i det orala stadiet, men men.. ;)

/J sa...

Tss, det är fullkomligt normalt