onsdag 19 december 2007

"Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?"

Mestadels retar jag mig enormt på kunderna i butiken men ändå får jag kommentaren "Du får inte sluta jobba här, då blir det inte roligt att handla längre" personen som sa det har jag bara sett ett par gånger och är en gammal tant. Det är inget man kan säga till sina kollegor men det stärkte mitt självförtroende.

London var bra, jag jobbar på bilderna och de kommer finnas på min bdb under kvällen om jag får som jag vill.

06-18 imorgon, på fredag kommer Johanna hem, lördag jobbar jag halvdag, söndag ledig och julafton så är förhoppningsvis den närmsta släkten samlad på klockarevägen.

Det blev julklappar till fler än jag trodde men shoppar man i london så gör man.

Dagens låt: Moneybrother - Much To Much

1 kommentar:

Cecilia sa...

Men ingen julklapp till mig, inte ens ett julkort :(