lördag 14 juni 2008

Inte en aning

Vad jag ska skriva, kände bara att det var längesen, kryptisk punktform

  • Riff, känner du dig hotad om jag också tar måndagar? Jag funderar lite på torsdagar också, fast jag måste komma upp ur det innan helgen, hur känner du?
  • Missförstånd är enkla C
  • Optiker, pupill, jag hoppas du såg kopplingen även ifall det var fel årstid att ge den.
  • Någon gång kommer jag vinna tre matcher mot dig irad på PES, jag vet bara inte när.
  • Säkert! - Faller isär är helt otroligt bra
  • "Kanske ett svek mot honom men ibland får man bortse vem man gör illa för att göra rätt"

5 kommentarer:

Anonym sa...

När fiskar kan flyga.
När helvetet fryser till is.
När du är över 2,30 så kanske...

Men den hisoriska dagen lär ej upplevas.

/J sa...

Åjo 2-0 i matcher England mot Kroatien, jag närmar mig.

Anonym sa...

Jag utlyste ju emomåndagkompisar SÅ joina mig gärna :D

/J sa...

Jag börjar idag :D

Anonym sa...

http://75.126.76.149/lolcats/uploads/indiecatthinkz128470723089375000.jpg