måndag 20 oktober 2008

Calm down

Onsdag: Jobba 11-18, direkt till Amanda för middag, bildutväljning och mycket skratt, inte alls mycket sömn.

Torsdag: Jobba 06-18, hem, duscha, fastnade framför Tiger Woods, Linköping, middag, Utgång med Totte på Platå, hemma två, somna tre.

Fredag: Vakna fem första gången, se till att T sköter sig, försöka somna om, kattjävlar(förlåt), dusch, bakis, banken 11.00, hem, mat, jobba 14-20:15, middag hos Amanda med Patrik som sällskap den här gången, röd rödvinsås hemfärd runt 23, sova

Lördag: Jobba 8-18:15, kundidioter som inte respekterar stängningstider. Hem, United har match, mina föräldrar har gäster

Söndag: Jobba 08-13, hem och sova några timmar, bli väckt av Patrik som frågar om jag är på gång. Munketorp - Mjölby station på 20 min, PES2009 kväll med Orch och Patrik


Jag ska ta det lite lugnare den här veckan, troligtvis.

/J

3 kommentarer:

Henrik sa...

Äh fan...sova kan man göra när man dör.

Anonym sa...

hey, vad jobbar du med? (:

Anonym sa...

Hmm, nu svarar jag här. Vi kan ju kanske svara i varandras bloggar? Ah, ica låter bra. Alla jobb är ju bra...(:

Poker kan man tjäna väldigt mycket pengar på, om man är duktig på matte vill säga. Nyfiken på att höra mer om ditt pokerprojekt.

Ja, vi är vänner där nu ser jag! :D Jag förstår mig inte på FB riktigt, lite krånglig sida.

Mhm, kan det bli personligare än så här? Haha (: Men du får ha en jättebra helg Joakim! Kram!