onsdag 8 oktober 2008

Pussel

Lördagen består då av följande schema:Från klockan 09-22 har jag en "personaldag" (firmafest) som går ut på aktiviteter på förmiddagen, hemligt runt lunch och en middag mellan 18-20, egentligen längre men jag avviker till närmaste sportbar när Sverigematchen börjar. Efter det är det utgång med vissa från jobbet samt lite andra vänner.

Problemen är följande:
Jag vet inte vilken restaurang vi ska till, den ligger i närheten men inte på Ågatan, någon som har idé?

Vi ska ha med oss ombyte, från aktivitesdelen till middagen samt utgångskläder, alltså måste jag ha med mig en väska som jag måste bära runt på under kvällen? (Här vore det hur bra som helst om bror kommenterade och sa att han kan plocka upp den från restaurangen och jag hämtar den när jag är salongsberusad vid halv fyra)

Alla som ska med kan inte umgås med varandra

Jag vet inte vart jag ska sova (två alternativ)

Jag vet inte hur många jag måste fixa sovplats för

Jag vet inte riktigt hur jag tar mig hem på söndagen då min bil kommer stå utanför jobbet

Jag ska ha på mig oömma och varma kläder som jag inte är så rädd om, jag sätter ett väldigt stort värde på min garderob...

4 kommentarer:

Henrik sa...

Shit alltså, det där med oömma kläder är ju ett dilemma...jag har nog inte ett enda plagg i hela min garderob som jag skulle ha på mig på en "aktivitetsdag". Du får dra till HM och köpa lite basplagg helt enkelt. Det kan nog ordnas med hämtning och sovplats...ring mig vid tillfälle så löser vi något. Pz! //Bro

Anonym sa...

Bra bror! Jag hinner tyvärr inte till H&M eller något liknande, jobbar hela dagarna, kanske får bli slitna jeans och DVSG-tröja, men det är jag också rädd om, fan. Får se om papps har något. Hur stort är utbudet av resturanger variant lite finare 3-5 minuter från ågatan? Jag kom att tänka på Frimurarhotellet eller Ekoxen, vad finns det mer?

Anonym sa...

Resturang lite finare 3min från Ågatan. Stämmer in på Bellos och Afrodite vad jag kan komma på så här på rak arm...

Henrik sa...

Mmm..håller med Danne, sen finns ju även Stångs som är ganska trevligt, kanske 5 min från Ågatan. Eller Kanske Da Vinci eller Parisien? Det lär ju märkas...