tisdag 4 november 2008

Middagar är sjukt underskattat




Iövrigt har jag hunnit med minst följande sen senaste inlägg

  • Köpt och fått hem Kent-boxen vilken jag nu lyssnar på genom kronologisk ordning
  • Mått oerhört bra
  • Sett Lhc - Hv71, Cloetta Center
  • Fått upp min vinst% på Pes
  • Fått ett efterlängtat PM
  • Försökt supa bort en förkylning, två gånger, samma förkylning
  • Varit ute med Totte, Paula och Sara
  • Köpt nya skor
  • Haft flera middagar
  • Sett Sofie Zelmani i konserthuset, Jönköping
  • Jobbat betydligt mer än 40 timmar/vecka
  • Varit fyllechaffis
  • Sovit mindre än 4 timmar och jobbat dagen efter
  • Sett första snön för säsongen
  • Fotat, jo, faktiskt
  • Konstaterat att svart klädstil kan vara riktigt stiligt, och inte bara deppigt
  • Det har blivit November, och jag har redan beställt den första julklappen

Dagens middagstips: Potatisgratäng, gräddsås, fläskytterfilé, gele, dricka efter behag, tända ljus, Norah Jones i bakgrunden, gott sällskap.

Tack!

4 kommentarer:

Elin sa...

Det verkar som om du har mycket mys i ditt liv, härligt!

Jag måste dock säga att jag är lite besviken på ditt agg mot namn som slutar på y, jag menar Johnny, Conny, Sonny, Ronny, möjligheterna är oändliga! ;P

Anonym sa...

Elin om du krystar fram ett Y barn säger jag upp min vänskap.

Anonym sa...

:) det var kul att efterlikna en pumpa. du skulle vart med! Tack för att du kommenterar min lilla blogg, uppskattas.

Anonym sa...

CP! Du är min privata Anna Ternheim-news bulletin! ;)