söndag 21 juni 2009

Torsdagens i-landsproblem

Situation: konsertbeslutångest

Promoe spelar torsdag, klockan 15 med "P3 session" samt klockan 20:00.
Winnerbäck spelar torsdag klockan 20:00 samt fredag och lördag.

Promoe:
Sett honom en gång i år, förvisso ganska full men ändå, sjukligt bra konsert i en svettig källarlokal på Platensgatan.

Aldrig sett honom på en utomhusspelning förut, kommer jag bli besviken?

Mitt sällskap kommer troligtvis följa med på spelningen

Två konserter med orden "vi tänkte göra dom lite olika" lovar väldigt gott, "hitsen" på förmiddagen och sen lite mer underground på kvällen låter riktigt pepp!

Winnerbäck:
Lasse, Lasse, Lasse!

Jag har sett honom live varje sommar sen -05, det bara hör till.

Torsdagsspelningen är enbart akustik vilket jag inte sett förut.

Han spelar fredag, lördag också, utan att krocka med något av större rang.

Jag kommer troligtvis gå "ensam" på spelningen

Fundering:

Hur ska jag göra? Jag har inte full koll på scenupplägget och Winnerbäck spelar en kvart längre än Promoe och gå mellan är inte riktigt ett alternativ.

Inga kommentarer: