söndag 19 augusti 2007

Blä!

Jag är inte ens arg
16:34 Fick jag ett sms från C. Larsson "Du är inte så glad just nu va? Tänker eftersom CITY vann ;D"
16:37 Ringde bror och beklagade sorgen
16:47 Fick jag ett sms från Oscar "Bittert och tungt för Man U. Tror det är ett hungrigt lag Spurs ställs mot på söndag. Hade vart bättre om Sur Alex" (Jag vet inte om han stavar fel med flit där) "lagt slipsen på hyllan o avslutat snyggt efter förra sässongen"

Kommer hem efter ett släktkalas och läser följande i Citys gästbok

"Namn: FredrikOlsson
Sänt: 2007-08-19 19:12
3 raka och 0 insläppta mål. Kan det bli bättre? Nu med en av världens bästa tränare så kan vi äntligen utmana. Nästa säsong kommer vi pumpa in ännu mer pengar och kunna köpa större namn. Siktar först och främst på UEFA-cupen i år och nästa så ska vi kunna vara ett respekterat namn. GRYMT SKÖNT ATT SLÅ MAN YOOO IDAG!!"

Hurray för mänskligheten!

http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_16763282.asp

Jag såg inte matchen men Sir Alex gjorde troligtvis en hyffsad sammanfattning
"De hade inte tur, vi hade så många målchanser att vi skulle vunnit matchen"

Övrigt har jag haft en vecka semester nu, bestående av Liseberg, shopping (göteborg, linköping, norrköping) samt en jäkla massa filmkvällar med Linda och totte.

1 kommentar:

Anonym sa...

man u suger röv