lördag 10 november 2007

Naäe

http://www.metro.se/se/article/2007/11/07/20/2315-42/index.xml

Stackars Niklas som tatuerade sig, gick hem till sin mamma som inte tyckte om tatueringen och nu ska stämma (!) firman för.. Ja, för vad?
Citat från ett forum han tydligen är medlem på

"Vissa av er här verkar inte tänka längre så långt. Jag kan självklart inte avslöja något, men det är jag som är i tidningen, så om det är någon mer än p12an #16 så säg det. "

Den är inte heller klar än. Jag vill inte "stämma" dem, det är min mamma som vill det. Jag tycker om den och ska fylla i den efter jag fyllt 18 år."

"Varför gjorde jag ens en tråd här? Testa att läsa innan ni skriver era tardz, 75% av alla här läser en mening sen är ni sugna på att kommentera. Jag gillar min tatuering, jag står inte för anmälningen. JAG SKITER I DET."

Min personliga teori är att Niklas lånade ett legitimation av en kompis som var 18, alternativt visade upp sin andra tatuering (på axeln, ni ser den i länken) och sa han hade tillåtelse från sin mor innan.

Sen åkte han hem...

1 kommentar:

Cecilia sa...

Den där artikeln verkar ha en hel del dubbelmoral i sig..

Men du, hur kollar man hur många som läser bloggen? Har inte koll på det.