söndag 11 november 2007

Några dagar

  • Lyxkonsumerat: Londonhotell, jacka som jag inte behöver, Bensinpengar jag åkte mest som en kul grej, presenter och julklappar som blev dyrare än jag trodde
  • Rysk champange
  • Det har släppts extrabiljetter till winnerbäckskonserten i Jönköping.
  • Jag hade massor blogginspiration nyss
  • Middag men den närmsta släkten på pappas sida
  • Förhoppningsvis inte den sista med samtliga
  • Väldigt god mat
  • Fint tal
  • Jag hade tänkt sola i helgen, men det blev inget med det
  • Poker med familjen, jag kom sist, inte så frivilligt som vissa trodde.
  • Vidare till boxholm (Nåja), grejade lite med till stor del min dator.
  • Åkte till linköping och kollade ifall man kom in på en krog ifall man fyller 18 på söndagen och klockan är över 24:00 p lördagen (Rörigt, men ni förstod)
  • Det fungerade, även fast vi fick tala om för vakten hur läget var
  • Grattis Linda
  • Riktigt läskigt att åka bil
  • Det är sällan gpstiden inte stämmer åt det hållet
  • Shopping på A6 med Totte och Paula
  • Det är toktråkigt på en krog när man inte dricker något
  • Kvinnan i C+ studion måste vara inkvoterad, extremt tråkig
  • Nu kommer jag jobba 12 dagar i rad
  • Denna vecka 51 timmar
  • På onsdag fyller C och ja
  • Nästa onsdag ska jag på hockey med pappa, äta och dricka gott, prata med sportchefen och annat sånt.
  • "One for the camera, two for the flash"
  • Allvarligt, 7-8 sånna här på väggen i min framtida lägenhet vore hur coolt som helst http://www.pid.se/se/inredningsdetaljer/vardagsrum/cd-staell_722.html
  • Men dyrt för cd-ställ
  • Och om börsen fortsätter som den gör...
  • Nåja
  • Hmm, är det värt att köpa nya däck bara för att de jag har saknar dubbar?
  • Fast det var riktigt läskigt att köra igår
  • Jag har ändrat klockan nu, så tiden stämmer när jag publicerar mina inlägg
  • Tack för hjälpen Paula, jag har fortfarande lite problem men vi tar det på msn
  • Jag har tagit in nästan alla skivor från bilen nu, ipoden är underbar.
  • Jag hoppas på Lindström
  • United - Blackburn 2-0
  • Spanien - Sverige på lördag. matchstart 22.00 öppna söndag 08:00

Dagens låt: A Camp I Can Buy You

3 kommentarer:

Anonym sa...

CPt, dessa cdställ fanns på ikea för några år sedan tokbilliga.. kolla om de finns kvar...

Anonym sa...

Tack men det fanns inga. Blä!

Anonym sa...

Vassego Jocke =) hur går de med fotandet nu då?