söndag 27 april 2008

Öland

  • Jag har blivit dålig på att uppdatera.
  • Jag har inte skrivit i punktform på hur länge som helst
  • Jag har gått med i ett bolagsspel som fungerar... Sådär
  • Batterierna på min bankdosa varnar och jag har aldrig tid att byta
  • Ekerum kan ingenting om service
  • Jag ska vara med i en stegtävling på jobbet och kommer starta med 2 golfrundor
  • Det kommer bli en hysteriskt rolig sommar på ICA
  • Jag åker till öland imorgon med familjen och spelar golf måndag - torsdag, typ
  • Jag ångrar mig att jag inte tidigare köpt Hello Saferides skiva
  • Good Things är mer än okej men ändå inte 5/5
  • Ett tag trodde jag att det gick från Radiohead - Nobody does it better till The Cardigans - Losing a friend men just nu är det inte alls så utan lutar mer åt Lovefool med föregående artist, och det är inte från mig.
  • Idag har jag haft en tråkig dag, förutom varit lite småbakis så har jag letat fel i texthäften, gosh så spännande.
  • Öland som sagt, skriver väl något efter det + förhoppningsvis bilder därifrån.

1 kommentar:

/J sa...

Jag glömde: Ett citat jag hittade i min inkorg på DR "Jag tror inte att alla upplever att de bluffar. Jag tror att det är grymt många människor som bara spelar på utan att tänka sig för, utan att reflektera över att de gör det. Det är nog samma människor som inte reflekterar över meningen (eller omeningen) i att de är ett kugghjul i samhällsmaskineriet. Jag tror att det finns människor som inte tänker särskilt mycket alls, och ibland avundas jag dem. "