måndag 23 juli 2007

Söndag

  • Vaknar klockan sju av en grävmaskin
  • Stiger upp vid elva efter urkass sömn
  • Amanda diskar
  • "Det där var en jävligt bra idé igår, ska vi låta det vara så?"
  • Pendel till Mjölby
  • Glass på pressbyrån
  • Bilkörning hem via hogstadvägen
  • Hälsade på Lucifer
  • Vilade några timmar
  • Lagade mat åt mig och bror
  • Läste lite
  • Den här blir nog ganska tråkig eftersom jag var mest trött och bakis
  • Monica och Larsa var på besök från östersund
  • Nästan norrland ;)
  • Tittade på Beck
  • Fick sova i storarummet då mitt rum var ockuperat
  • Någon av oss svarade inte
  • Peace

Dagens låt: Ani DiFranco - You had time

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är du alltid bakis ??:P

Anonym sa...

Jocke är NÄSTAN alltid bakis, OCH DET ÄR SÅ FÖRBANNAT ROLIGT :D Det kan du ha! Oförskämt att ringa kl 0315 till folk för övrigt! ;) Skulle jag AAAAALDRIG göra.

/J sa...

Min kropp säger åt mig varje gång dagen efter att jag aldrig ska dricka mer, dock så har jag aldrig lyssnat på kroppen när den inte tycker som jag. /J