onsdag 18 juli 2007

Tisdag

Av mina två veckor av semester är jag inne på min andra och än så länge så klarar jag mina bloggmål (Konstigt ordval kanske). Punktform

  • Vakna 11
  • Försent för pannkakor
  • Makaroner och brända korvar
  • Klarade Call Of Duty
  • Fick Thomas Rusiak - Magic villa på posten efter en viss försening från CDON
  • Blev bestulen på min bil av bror några timmar
  • Försöker köra till boxholm utan GPS, det gick sådär
  • "Mitt lokalsinne har hittat en ICA-butik, hur kommer man till dig"`
  • Lång promenad
  • Havrefras utan mjölk
  • Jag hittade hem iaf
  • Henkes present inhandlad
  • Om ni får en sedel någon gång där det står FB - valfritt så finns det en förklaring
  • FB - B på mina
  • Tittade på den sista Matrix-filmen
  • Sovdags nu, tror inte jag har missat så mycket
  • Godnatt

Dagens låt: Lars Winnerbäck - Tretton trappor upp

Inga kommentarer: