måndag 10 mars 2008

Imorgon ska jag

  • Vakna vid 05
  • Jobba 06-13
  • Åka hem och äta
  • Åka till jönköping
  • Promenad, fika, ventilering, fotografering och möjligtvis film med Paula
  • Ifall tiden räcker till hitta Oscar eller Johan
  • Åka hem igen
  • Troligtvis åka till mjölby och se fotbollen (Jag hade tänkt nämna det idag Patrik, går det bra? Lite PES sen också)
  • Bli kvar där halva natten tills jag vinner
  • Åka hem
  • Läsa klart "konsten att läsa tankar"
  • Någonstans mellan Jönköping och PES vill jag också hinna se DIF - LHC.
  • Sovdags!

Dagens fundering: ICA lanserade för ett tag sen ett tuggummi och designen är ganska enkel på första raden står det tugg och på den andra gummi, hur ställer man sig till det?

Det måste vara lite fel?
Exempelvis

Som det är nu:

Tugg
Gummi

Alternativ två

Tug
Gummi

Alternativ tre

Tugg
Ummi

När man ställer upp det så så måste det som det är nu vara rätt men ändå så är det ju fel, det stavas ju inte med tre g?

2 kommentarer:

Cecilia sa...

http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&EVNT=GOT12938HJK03211&CL_ORIGIN=

På denna konsert kan du fara!:)

Anonym sa...

Dagens ilandsproblem ;) ;) Faktum är ju att det bör vara

Tugg-
gummi

för att det ska vara riktigt rätt...

Min blogg: http://mjaumuffins.blogg.se