fredag 28 mars 2008

Veckan

Måndag räknas knappt, det var röd dag, påsken hade precis varit och jag var i princip utvilad när jag jobbade 08:45-13:30. United hade dessutom slagit Liverpool med 3-0 dagen innan. bror åkte till Thailand via Arlanda, snökaos.

Tisdag
  • Jobbade 06-13
  • Hängde upp en väldigt fin United-halsduk i charken för att påminna min arbetskamrat till liverpoolsupportare vad som egentligen hände i helgen
  • Hem, lunch, linköping
  • livsfilosofisk och problemlösningspromenad med L
  • Och jag tror den var nära på tre timmar
  • Tillbaka till Majelden, våffelätande och bondtittande
  • Tvivel mellan Tv-spelande hos Patrik och promenad med Johanna
  • Världens bästa granne är mer än flexibel
  • PES till 23 typ
  • Någon plojmatch i något oljeland
  • Bildsortering
  • Sömn vid 01

Onsdag

  • Uppgång 08.00
  • Morgonpromenad 08:45
  • "Jocke, jag är imponerad av dig, när vi åkte skolbussen så gick det knappt att prata med dig på morgonen, du är den mest morgontrötta människan jag känner"
  • Bullar till frukost, bildskickande, NZ
  • Jobba 11-18
  • Nedsläpp 19:30 Cloetta Center
  • LHC - FBK 5-1
  • Hitta min chefs brevlåda
  • God grannverksamhet
  • hemma vid 00

Torsdag

  • Jobba 06-18
  • Sova 19-22
  • Kvällsmat
  • Sova 00-06:50

Fredag

  • Jobba 08-13

Dagen började väldigt bra, jag var utvilad när jag vaknade, kände att jag hade råd att sätta fram klockan några gånger och vaknade med en blandat ljud av fågelsång och timbuktu.

Sen gick det inte lika bra. Jag skulle knaka lite med nacken (det är dåligt, men det är ingen vana men det behövs ibland) bara att den här gången så knäcker det till typ under käken, på högersidan och det har gjort ont sen dess, inget allvarligt men det retar mig, det känns när jag tuggar, när jag pratar och speciellt när jag gäspar.

Sen fanns det inget varmvatten när jag skulle duscha, mitt frukostbröd var torrt (egentligen tror jag inte det var så torrt, det var mest min negativa bild som gjorde att allt var åt helvete)

Jag kom försent till jobbet, jag var otrevlig (eller inte så social rättare sagt) mot mina kollegor. Jag hann inte med det jag hade tänkt, nödljög för kunder och åkte hem tidigt.

Nu sitter jag här och väntar på nedsläpp, skippar en hemmagroggkväll med Gunnarsson och Orch.

Dagens, veckans eller kanske bara stundens/situationen citat: "Love all, trust a few, do wrong to none"

Inga kommentarer: