fredag 11 maj 2007

Saker och ting

  • Ikväll blir det filmkväll med Sabina och Fredrik, film är ej vald men vi hoppas på det bästa
  • Imorgon blir det först shopping i Linköping med totte och troligtvis Linda
  • Jag känner mig snudd på fattig efter köpt en kamera, hämtat ut 3 winnerbäckbiljetter till vintern och betalat bilförsäkring, telefonräkning samt mitt boxerpaket efter jag redan fört över större delen av lönen till ett annat konto.
  • Kameran jag köpte var Nikon D40 och resultatet av första fotorundan blev följande: http://bombom9999.bilddagboken.se/
  • 9e maj är det ni ska titta på och där ser ni även min nya bil
  • Efter shoppingen blir det utgång och gula huset är tänkt som destination
  • Med alla sedvanliga traditioner
  • För att inte tappa intresset så måste jag börja med golfen snart igen
  • Mina bloggar är för långa tydligen, ska försöka korta ner den här
  • Winnerbäck i Jönköping den 6e och Linköping 7e det kan bli hårt
  • Jag skar mig på jobbet idag, inget öppet sår men det gör ändå ont
  • Jag bör fortsätta i min bok snart igen också, annars glömmer jag handlingen.
  • Lee Child - Livvakten
  • Min blomma i fönstret håller på att dö
  • Mitt eget fel
  • Lördag kan bli riktigt spännande
  • Midsommar är fortfarande väldigt oklar på flera stadier
  • Mille på DR vägrar ge sig när jag hävdar att det är stor skillnad att spela med b-laget i en match som är utan betydelse för både lagen och spela med b-laget i en mycket viktig match för motståndarna
  • Men så är han Liverpool-supporter också
  • United möter West-Ham på söndag klockan 16 och den får inte missas
  • Sista hemmamatchen och bucklan ska delas ut
  • En motorcykel ville åka ikapp med mig idag.
  • Hade jag inte haft glasflaskor i passargerarsätet hade jag kanske agerat annorlunda
  • Ingen ny musik på länge
  • Nu måste jag sluta för att den inte ska bli för lång
  • Adjö

Dagens låt: Lars Winnerbäck - Långsamma händer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den här var inte för lång. Den var lagom! Vet du att du kan länka direkt till den nionde maj på bdb. Det det långt ner på sidan: länk till denna sidan eller nått sånt. Det är bara att kopiera den länken :P