lördag 29 september 2007

Bloggning

Jag har inte fått någon riktigt struktur på den här. Jag är lite osäker på hur jag ska lägga upp det hela. Antingen så forstätter jag som jag gör nu, blandar friskt FB (Flashback, inte facebook, men tack för inbjudan alla ni) United och helt PK citerande från Skytte?

Eller ska jag som de flesta andra rent allmänt fläka ut mitt liv, vad jag gör på dagarna, hur jobbet går, vilken musik jag lyssnar på?

United har match ikväll samtidgt som vi ska fira mammas 50årsdag med hennes sida av släkten. Vissa kallar det lyxproblem, vissa ser konstigt på mig att det finns saker jag hellre vill göra och människor jag hellre vill träffa, inget ont om släkten. De är ju ändå släkt, blodsband och vanligtvis trivs jag bra i deras sällskap.

Jag kom tillbaka från Sicilien i tisdagskväll och efter vi kommit inför dörren kommer det ut ungefär 15 sjungande vänner till mamma, mycket snyggt gjort. Smörgåstårta, kaffe och tårta. Allting ordnat och väldigt succesivt genomfört. Resan var väldigt bra, just nu laddar jag upp bilderna på min bilddagbok, vet ni inte adressen så står den på min brors blogg annars får ni fråga.

Väl hemma inses vad som saknas, svensk mat, bilkörande, prata modersmålet med omgivningen och allvarligt, hotellrum tröttnar man verkligen på.

Winnerbäckkonserten var den 7e och krockar inte med Londonresan den 12e vilket jag höll på att oroa mig för under resan.
Hans nya skivan är förövrigt helt underbar, jag är rädd att lyssna sönder den. Som jag gjorde med Tellings from Solitaria. BLÄ

Jag är klar med brevet nu

Jag köpte Kanyes nya album också. Mestadels för att stötta honom i kampen mot 50, snacka om bra PR-trick.

Inga kommentarer: