tisdag 2 oktober 2007

Kvällens enorma lyxproblem

* Ska jag sitta kvar i mitt rum, koppla in kabeln mellan datorn och min tv och därefter streama Unitedmatchen från Bet24 eller ska jag helt enkelt gå ur rummet, in i nästa och låna den tven?

*Ska jag sluta äta russin nu, trots att de är så goda för att få en bättre kvällsmat?

*Ska jag titta på Prison Break när det är nedladdat som det är eller ska jag vänta tills imorgon när texten kommer?

*Ska jag forstätta lyssna på Tidvis av winnerbäck eftersom det är en av de mest välkomponderande texterna i svensk musik eller ska jag gå över till något annat som inte deppar ner en?

*Ska jag skriva ett CV, bara för att ha ett?

*Facebook? Njae, inte än.

Det var din gamla vän demonen som ställde till det, inte sant?

Dagens låt: Lars Winnerbäck - Fria vägar ut (demo)

2 kommentarer:

Elin sa...

Ett CV är alltid bra att ha (säger jag som en äkta lärarinna!) men orkar man? Nja... ;) Säg till om du vill ha en mall vetja!

/J sa...

Tack Elin, jag säger till när jag samlar kraft nog att författa det