söndag 28 oktober 2007

Bra idé

Jag hälsade på en släkting idag, han är inte långt ifrån att köpa bil och såsom det alltid blir så skojar man lite om sportbilar och vi kläcker följande grej: Vi åker ner till STHML, hyr en Porsche i några dagar, glider runt lite, bättrar på brännan, klär upp oss och skaffar oss en rejäl sedelbunt. Efter det glider vi in på diverse bilfirmor och ber att få testa så många sportbilar som möjligt. Tror ni att det funkar? (Jag menar, tänk bara på vad bloggen heter)

Så om ni ser mig komma cruisande i en Corvette inom den närmsta tiden med en porsche efter mig, då är det kusinerna Johansson som leker lite.

Andra saker

  • Jag har köpt delar till en ny dator, jag har inte en aning om hur mycket bättre den är men jag märker skillnad på det mesta. Duel-core någonting? Nåja 9 lax försvann ganska kvickt ifrån mitt konto, enbart på rekommendation av min gamla granne
  • Maränger som har legat två dagar är precis hur gott som helst
  • Man måste vara singel för att dejta
  • Jag har börjat sova för lite igen
  • Samt ta på mig alldeles för mycket
  • Har ni märkt att jag är väldigt anonym i min blogg?

Dagens låt: Radiohead - The Bends

1 kommentar:

Cecilia sa...

Sova bör man, annars dör man ;p