måndag 15 oktober 2007

Jag...

  • Jag kommer jobba de nästkommande elva dagarna, jag börjar med över 50 timmar den här veckan och går ner lite till nästa vecka
  • Mina föräldrar har lånat en massagestol av våra bortresta grannar och jag håller på att bli kär i den.
  • Jag kommer aldrig förstå mig på kvinnor, de kommer fortsätta röra runt i min hjärna och skapa mängder av problem, men det går inte låta bli att älska dom.
  • Jag har varit på Sverige - Makedonien P89, vinst 3-1 och så nära ett landslag har jag aldrig varit
  • Lördagen blev inte alls som beräknat och får jag ingen ursäkt kommer jag backa in mig i surhörnet en längre tid.
  • Skivor jag måste ge mer tid: Kent, The Hives, Radiohead och AFC
  • Jag fotade en tavla idag, jag är urdålig på det, Paula, Sandra? Hur tusan trollar man med ljuset när den enda belysningen som finns är en kökslampa som syns väldigt tydligt i glaset?
  • Det är ett apjobbigt KSMutskick på jobbet nu som kommer kräva mycket mer energi än ett vanligt.
  • Planerat julbord
  • Nåja, ett nytt favoritord.
  • 11-1
  • Vem tusan skrev den andra kommentaren på min skadeelvablogg?

Dagens låt: Radiohead - Nobody does it better

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag!

/J sa...

Tack, då vet jag.

Cecilia sa...

Ursäkta mig, jag råkades skriva fel till dig. Det blev 10-1 ist ;)

Anonym sa...

Att fota en tavla är och förblir en konst i sig. Om det går att ta ner tavlan från väggen kan du vinkla den så ljuskällan inte syns. alternativt sätta ett papper framför lampan så det dämpar skenet. :)