lördag 20 oktober 2007

Ajdå

"ja ja...du behöver i varje fall inte bry dig om o bju med mig nått mer, har ingen lust o bli behandlad på det viset. Och jag har framförallt ingen lust att ödsla min tid med en sån falsk, baktalande svin som xxxxx. Ärligt talat är han bland de vidrigaste människor jag har träffat go natt!"

Andra grejer:

Varför är det så hysteriskt viktigt med jämställdhet, har ni någonsin funderat på att personen i fråga har fått sin plats av en anledning, ifall du vill någonstans får du skaffa dig kompetens och kontakter, svårare än så är det inte.

Ifall du blir stoppad av polisen i Sverige och ger han bötespengarna svart i handen för att slippa anmärkning, skulle det gå?

På ett sätt är jag väldigt imponerad av din moral, jag är ledsen att jag saknar den

"Jag har gjort fel ibland, jag vet"

Varför fungerar det inte som det ska?

Skrivaren på jobbet får mig omedelbart att tänka på repliken. "Pc-load-letter, what the fuck does that mean?"

När jag sätter mig på planet till England den 12 december är det tredje gången jag åker utomlands i år.

Den sjunde är det Winnerbäck, den åttonde är det personalfest.

Det kan även bli Winnerbäck den sjätte, och kanske även åttonde.

Tidvis är förbaskat sorglig

Shoppa nästa fredag

Jag ska aldrig gå med i facket, jag hatar dom

Sanningen är att det går att göra en jäkla massa saker eftersom väldigt få vet om att de går att göra

Jag kollade igenom mitt kassaskrin ikväll, jag har inte så mycket pengar där, mest minnen.
Biljetter, gamla bankkort, Euro, Dollar, brev, fotografier, den där lappen man får som tillfälligt körkort och ett roshuvud. Men det betyder mycket

"Rent tekniskt, när ska man få stå på en familjeparkering?
Måste man ha ett barn? två?
Måste man ha en barnvagn med sig?
Måste man ha med frugan\maken?
Måste barnen vara med eller räcker det att handla till barnen?
Kan två lesbiska kvinnor ställa sig på familjeparkeringen?
Kan två heterosexuella killar ställa sig på familjeparkeringen? ingen vet ju att man inte är homosexuella sambos
Kan man ställa sig på familjeparkeringen om man har med sig någon annans barn? Oavsett vem som har fött barnen,
hur gamla får dom högst vara?
Räknas jag och min gamla pappa som en familj?
Kan affären ge böter om man inte räknas som en "familj"?"

"Det kunde varit mycket värre, jag kunde varit sosse"

Jag vet inte om "stureplansprofilerna" (hobbystekare om man forskar lite i det) våldtog kvinnan eller inte, troligtvis gjorde dom det. Det som däremot stör mig att enligt expertis så är domen väldigt oklar i det fallet att det kvarstår mängder av frågor och kvinnan i fråga har ett väldigt ostabilt psyke. Männen är hursomhelst svin och jag skulle inte pissa dom i munnen ifall det brann.

"Jag kunde säga att jag önskar hon förstod, men det är ju inte det, jag vill nog bara ändra sannigen"

Elin, jag skulle kunna behöva lite hjälp med ett CV + personligt brev. Har du min msn?

Handlar "Vad är det som bekymrar Sara Wehn" om otrohet?

Ja jösses. Rooney och Tevez måste ha någon form av vendetta mot allt prat om "rooney och Tevez är för lika". Villa "villade" (tack för den Arne) bort sig totalt när de försökte hålla rätt på alla löpningar kort och tvärs. Ser bra ut det här.

Nu blir bloggen för lång igen, jag ska hämta mina föräldrar nu och sen börja jobba om 8,5 timmar.

Dagens låt: Tanya Stephens - What a day.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Bara så att du vet så shoppar du ständigt o jämt ;)

Elin sa...

Nej, jag har inte din MSN. Men min är elcoj@hotmail.com, så lägg till mig så hjälper jag till! ;)