fredag 8 februari 2008

Klantighet

Nåja, det ligger i släkten. På senaste har jag lyckats med

  • Ringa fel nummer till Support, blivit kopplad fel tre gånger och när jag väl fick prata med rätt person så var jag så trött att jag inte orkade felbeskriva, samt så var h*n trög
  • Dagen efter när jag fick prata med en vettig kvinna (hon hette Elin) så skulle jag faxa över serviceavtalskopian så lägger jag pappret åt fel håll, Elin får ett blankt papper och ber mig skicka igen. Hon säger att en tekniker ska komma och lägger på
  • Tio minuter senare ringer hon upp, ifrågasätter tyst min kompetens och säger att hon inte ser poängen i att jag skickar blanka papper till henne
  • Jag har kört fel i en rondell, fast jag hade hjälp med GPS
  • Jag tyckte att det började lukta konstigt i mitt rum och efter visst letande hittar jag 4 äppelskruttar som legat i korgen... Ett tag
  • Jag var vaken 21 timmar i veckan, mestadels torsdagen
  • Jag var väldigt nära att glömma Kentbiljetterna i Munketorp
  • Jaa, och sen var det det där med mitt lokalsinne
  • Jag har vetat i 3 månader att jag ska till Göteborg på söndag och först idag tog jag ledigt.
  • Jag köper böcker utan att läsa dom
  • Jag skriver på tok för djupa sms ibland
  • Jag har varit alldeles för tyst, men blivit förstådd för det
  • Jag är ute toksent för att hitta en kostym till begravningen. (Tack, bror och Johnells)
  • Jag har innan jag provade kostymen idag inte förstått att jag kan klä mig så bra
  • Jag har sovit för lite
  • Jag har inte svarat på mail eller PM som jag borde
  • Jag har troligtvis varit väldigt nära på att göra min dator svårinkommlig. Tack Emil!
  • Jag har troligtvis varit jätteförvirrande mot Paula
  • Jag lyckades smuggla in en kamera på Kentkonserten och när jag skulle börja fota så upptäcker jag att batterierna är slut
  • Jag har klätt mig fel
  • Har haft ett konstigt telefonsamtal med en frisör (inte den jag klippte mig hos dock)
  • Och just nu har jag inte lagt mig än, trots att jag ska vara på jobbet om 9 timmar
  • Dessutom har jag nycklarna och måste vara först

1 kommentar:

Elin sa...

Klart att hon hette Elin, det heter alla smarta tjejer (och söta dessutom!)