måndag 25 februari 2008

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jocke!
Jag upptäckte nyss att det är ganska nära där du bor dit jag kommer på torsdag :) Vi ska på körresa med kören torsdag-måndag, till Örebro. Tror att det är fredag-lördag vi är i Örebro, sedan är vi i stockholm på söndag. :) :)

Anonym sa...

Hej vännen, det låter klart intressant, rätt del av landet åtminstonde. Torsdag har jag verkligen helt fullt på jobbet 06-18 och sen inventering på kvällen till runt midnatt antagligen. Men fredag eftermiddag eller söndagkväll, tror du något av det kan funka?

Anonym sa...

Torsdag är vi hur som helst bara på resande fot (vi åker över med nattbåten)... Fredag tror jag vi har ganska fullt upp, förutom middagen på kvällen som vi troligen äter ute på stan på egen hand kl 17 svensk tid. Söndagen tillbringar vi i Stockholm. Kl 14 har vi konsert i Finska församlingens kyrka i gamla stan (VÄLKOMMEN, det är mycket svängigt om oss!) och från 16:30- ca 18 har vi fri tid... Det är de alternativen som egentligen finns :/ Klockan 19 ska vi vara i hamnen för att kliva ombord på båten som tar oss tillbaka till Finland (kanske du kommer med över en sväng ?! ;) ) (du kan ju svara på mail eller som kommentar i min blogg). (Det skulle verkligen vara trevligt att äntligen se dej!) Kram!