måndag 7 juli 2008

Allt vettigt från lunarbloggen Part IX

Jag hade uppkörning idag, hur tror ni det gick? Jag ger er följande faktum

Av kanske 15 gånger övningsköring så har jag kört för fort alla utan 2.
Jag är fortfarande inte klar med repetitionsfrågorna i teorilokalen .
Jag tyckte inte om bilen jag körde upp i.
Jag har fortfarande ett papper som min lärare ska ha.
Jag gjorde en vändning genom att större delen av den köra i vänsterfilen.
Jag missade en avfart han bad mig svänga in på, och jag såg skylten.
Jag fick min tid ändrad och betalade in till fel ORC nummer.
Jag försov mig och stressade dit.
Jag var nervös.
Jag kom på mig själv att missa speglar ibland.
Det var strul eftersom min namnteckning inte stämmer jämförelse med min legitimation.
Jag svor, samtidigt som jag hade ett guldkors runt halsen
Jag ställde mängder av jobbiga frågor om hur mycket han fick hjälpa till

http://www.pixbox.se/pic_show_id6581701.html

Iövrigt har jag också lagt upp bilderna från nyår, jag har absolut ingen tillåtelse varken från fotografer eller personer på kortet men ni får stå ut helt enkelt. Jag ska alltså köra till jobbet imorgon, själv för första gången, läskigtJag lånar din bil ett tag bror ;)

Inga kommentarer: