fredag 11 juli 2008

Första semesterveckan

"Jocke, jag känner att det rycker lite i sprittarmen, vad känner du?"

Fredag så slutade jag lunch, blev önskad en lyckad semester av de flesta och blablabla allt det där.
Lördagen tog jag verkligen ledigt, gjorde minsta möjliga, såg Scrubs-maraton mellan 18-23:30
Söndagen spenderades på Liseberg.

Måndagen Planerades det en grillkväll men det blev inget av olika anledningar, Bror och Sara kom hem, fönsterbyte
Tisdag var det Lisebergsdags igen denna gång med de två ovannämnda och Patrik. Vi såg åsnemannen och körde nästan helt rätt.
Onsdagen var en PES dag och resultatet talar vi inte om mer än just en fantastisk 7-2 vinst.
Torsdagen hälsade jag på Amanda och såg hur hon bodde, senare hade jag en grillkväll hemma här och det kom en 10-15 pers, mer eller mindre inbjudna.

Idag fredag så ska jag om en timme till Linköping, "affärsmöte" och sen får vi se vad som händer. Lördag och söndag har jag inte en aning om. Måndagsklubben hägrar i veckan som kommer, sen kanske det tom blir lite stillsam semester, fast jag blir på tok för rastlös för det.

Inga kommentarer: